خیلی وقت بود علاقه داشتم کار فرهنگی کنم، هی تلاش می کردم که خودم را به طرف انجام کارهای فرهنگی سوق بدم، با فعالان فرهنگی نشست و برخاست کنم

یه مدتی هم درگیر این موضوع بودم

ولی با دیدن  بعضی از افراد که یدی طولانی در عرصه فعالیتهای فرهنگی دارند، و به قول معروف دود چراغ در این مسیر خورده اند یک مقدار احساس می کنم که دیر شروع به این کار کرده ام

منی که تا این سال‌ها بیشتر در عرصه‌ی پژوهش‌های تخصصی فعالیت داشته‌ام به نظرم اگر همان مسیر قبلی رو ادامه دهم موفق‌تر و مفیدتر خواهم بود

مدتی بود که دغدغه‌ی کار فرهنگی داشتم ولی به نظرم باید دغددغه‌هایم را عوض کنم

دغدغه‌ی جدیدم کار اخلاقی است

کار فرهنگی را به افرادی که اهلیت و صلاحیت دارن وامی‌گذارم

و به قولی عطایش را به لقایش بخشیدم

به امید روزهایی که اوج کارهای فرهنگی و کارهای اخلاقی را شاهد باشیم

ولی هر فردی در مسیر خودش

و در انتها با دلی شکسته، خاضعانه از خدا می خوام که مرا در مسیر راست هدایت فرماید که هدایت انسان ها در دست اوست و هدایت فعل مستقیم خداست

یا من یملک حوائج السائلین